sobota, 28 stycznia 2017

2/12 i 3/12 u Hubki

Czołem kochani.

Wczoraj spojrzałam w kalendarz i nagle dostałam niezłego "strzała".
Przecież 29 stycznia  jest już  niebawem, a ja jeszcze nie zrobiłam kartki do Hubcinej zabawy.
Cóż musiałam odstawić na bok sznureczki i zabrać się za karteczki.

W drugim zadaniu miała pojawić się inwazja kurczaków.


Jakoś wogóle nie miałam weny,ani żadnego pomysłu na ten najazd drobiowy.
Dlatego usiadłam wieczorkiem  i bez jakiegokolwiek namysłu coś tam zrobiłam  .
Gdybym zaczęła myśleć i kombinować ,pewnie do teraz by kartka nie powstała,a tak jest jak jest i tyle.
Jak dobrze,że ostatnio Agatka wrzuciła do paczuszki wstążkę z kurczakami,bo miałabym niezły orzech do zgryzienia skąd je nabyć .
Dziurkacza brak,z pasmanterii mam tylko kaczuszki,a na serwetkach też jakieś pojedyncze sztuki.
Wspomniana Agatkowa wstążka wylądowała na tekturce,pocięłam ją na kawałki i i tym sposobem powstał najazd kurczaków w ilości 7 szt.
Nie wiem czy taka ilość wystarczy,ale taka szczęśliwa siódemka to już niezła gromadka,no nie ?




A do słoika powędrowało kolejne kilka złoty



Korzystając z bajzlu zrobiłam również kartkę na 3 zadanie(link dodam jak Ewcia jutro ogłosi oficjalnie 3  temat)




Lubię czasem zrobić coś w nietypowych kolorach .
I ta kartka jest właśnie taka zupełnie "insza" ,bo kolorki raczej nie  za bardzo wielkanocne.
Jednak kusiła mnie bardzo tapeta od Ani T. ,więc koniecznie musiałam coś z nią wymodzić .
Do tej tapety dobrałam nawet serwetkę z jajeczkami i zrobiłam sobie papierki  metodą na taśmę KLIK.
Pozostało jeszcze dodać coś w 3 rozmiarach i tu przyszły mi z pomocą dziurkaczowe kwiatuszki od Ilonki (A.M.S.).
Gdyby Ewcia miała niedosyt to środeczki kwiatów w postaci perełek też są w 3 rozmiarach.







I to tyle na dziś .
Jeśli zdążę to jutro przybędę znowu,aby odezwać się do Was w kilku słowach.


Buziaki i do zaśki :)






26 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki zrobiłaś :) Siedem kurczaków to już niezły tłum - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe kartki wyszły😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się zawzięłaś! Pięknie wyszły. Przyznam, że w tym temacie jestem marna. Pozdrawiam Danuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dość że ekspresem to pięknie. Świetny miałaś pomysł na kurczaki - karteczka wyszła radosna i wiosenna. W tej drugiej tapeta stanowi idealne malownicze tło - bardzo ładna kompozycja.
    Buziaki Danusiu, pracowita mróweczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Danusiu się spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :) Ale najbardziej to zazdroszczę Ci tego "przyspieszenia", żeby tak szybko machnąć dwie prace i napisać posta, czemu ja tak nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki bardzo ładne. Wiosenne, pogodne. Ciekawy efekt zastosowanej tapety. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje karteczki Danusiu :) Umiesz wybrnąć z każdej sytuacji! Druga karteczka jest świetna, choć i pierwsza jest super :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, takie radosne karteczki!
    Też dziś męczyłam się z nimi na zabawę u Ani. Męczyłam, bo jakoś uciekła wena do ich tworzenia:(
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danuś cudnie wybrnęłaś z kurczaczków, ale ta druga karteczka jest wręcz genialna:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu Ty masz zawsze super pomysły i masz dar robienia fajnych rzeczy z niczego. Kurczakowa inwazja radosna i wiosenna a pomysł z pociętą wstążeczką rewelacyjny. W drugiej kartce podoba mi się sposób w jaki wykorzystałaś tą tapetę. Układ kartki świetny
    A ja ciągle zapominam że mam całą szufladę tapet od Ani.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu! Obie Karteczki są Świetne,Ale Pierwsza zauroczyła mnie, Jest Piękna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki zrobiłaś świetne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. E, tam... Jutro możesz nie przybywać, bo już tyle nam tu pokazałaś cudów, że wystarczy na miesiąc;) No cóż mam napisać... Karteczki śliczne! ,,Wylęgarnia pisklaków", jak tralala i teraz możesz dalej słuptać sobie te cholerne węzełki;););) Ja właśnie całe popołudnie, do tej pory słuptałam i rozplątywałam...Ufff... Chyba zmieni technikę, żeby mi ,,um" się rozjaśnił... POzdrawiam Cię Danuś cieplutko , życzę miłej niedzieli i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danutko, karteczki - jak zawsze - śliczne!
    Ty zawsze wpadniesz na jakiś super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu świetne karteczki obie. Masz fajne pomysły.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki! A te kurczaczki bardzo sprytnie pochowały się na tej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu, super karteczki, a tapety od Ani dają nieocenione możliwości. I jaki efekt!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki Danusiu wycudowałaś! Siedem to już niezła inwazja kurczakowa :) Druga karteczka mocno energetyczna, jak na święta wiosenne przecież przystało :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne! Lubię takie kolorowe wiosenne klimaty:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówi się, że troje to już tłok, więc siedem kurczaczków to jak najbardziej inwazja. Kartki piękne, choć na tej drugiej jajka zlewają mi się z całością, ale i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  22. No,no,no :)
    Danusiu te karteczki tworzone na tzw. szybciora - wyszły Ci naprawdę superancko :)
    Mnie pod presją,wychodzą niezadowalające :(
    A Ty Kochana świetnie sobie poradziłaś :) Ponadto zaliczyłaś dwie zabawy od razu ;)
    Cieszę się,że przydało Ci się małe,skromne co nieco ode mnie ;)
    Buzialki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie inwazja :) a ta druga karteczka mnie oczarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu! Pisałam komentarz!!!!!!!! Zezarło? A może nie kliknęłam opublikuj, bo pisałam na tel. Pomarańczka super, ale ta ostatnia mnie zachwyciła- niesamowite połączenie kolorów i faktur! Brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wybrnęłaś z tematu, taką inwazję to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cholerka! U mnie zima, a u Ciebie już Wielkanoc!:) Całe wieki kartek nie robiłam, tzn. okazjonalnie się trafi, ale Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)