środa, 5 października 2016

Podsumowanie drapieżnych cętek


Witajcie

Kochani mam małe opóżnienie w podsumowaniu wrześniowych cętek,jednak na usprawiedliwienie chcę dodać, że nie z mojej przyczyny.Kilka dni nie miałam neta, bo była jakaś większa awaria.
Ale już od jakiejś godzinki wszystko wróciło do normy i mogę na spokojnie przedstawić wszystkie cętkowane prace,jakie powstawały  we wrześniu.

Co miesiąc dziękuję Wam za liczny udział w zabawie,to dla mnie wiele znaczy .
Właśnie sobie zdałam sprawę,że to już 3 rok moich podsumowań i robienia kolaży ,które zawsze robię z wielką ochotą ,bo robiąc kolaże mam podgląd wszystkich prac z danego miesiąca w jednym miejscu .
Mam  kumpelę,której zawsze pokazuję moje podsumowania, bo w nich jest nasz comiesięczny dorobek .
Ona nie ma bloga,ale wiernie wszystkim kibicuje,a nawet niektóre babeczki  zna z moich opowieści i zawsze jest ciekawa co tam nowego zdziałały .

Nie będę się rozpisywać co  i jak liczbowo,od tego jest Anulka .
Przecież konkurencji jej nie zrobię haha :)
No dobra od razu przejdę do kolaży,bo one mówią same za siebie .











Kochani dziękuję za ten cętkowany miesiąc ,jesteście wszyscy the best .
Ponieważ mam kilkudniowe tyły ,nie będę się rozpisywać ,bo wolę zajrzeć przez ten czas co tam u Was słychać .

Do zaśki :))



26 komentarzy:

  1. Patrzę, patrzę i ... Danusiu, a dlaczego nie ma mojego pudełeczka? Nie spełniło wymagań wyzwania?
    Piękne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia sorki kochana ,jakimiś dziwnym trafem nie zauważyłam ,że nie przeszło tutaj do posta.Ale już jest na swoim miejscu.

      Usuń
  2. Widzisz Danusiu jak nas inspirujesz. Co miesiąc powstają wspaniałe prace. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, te nowe tematy "z natury" są szalenie inspirujące - jak widać powstają niesamowite, cudowne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się wszystkie spisałyście!
    Piękne i ciekawe prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny temat zadałaś co wiadomo, ale jak widzę dziewczyny się spisały znakomicie i powstało sporo fajnych prac, a niektóre po prostu mistrzostwo świata. Dzięki Danusiu za podsumowanie, a dziewczynom za współną inspirującą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace! Uwielbiam te podsumowujące kolaże, bo staram się odwiedzać ile mogę, ale nie zawsze mi się to udaje, dopiero tutaj widzę jakie cuda dziewczyny stworzyły.
    Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby wszystkie prace oglądam, staram się komentować, ale zawsze podsumowanie robi na mnie niesamowite wrażenie :) Dzięki Danusiu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace ciekawe. Wszędzie cętki, ale jakie rożne 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat był na prawdę trudny bo nie każdy za centkami przepada, ale dziewczyny nasze Kochane jak zawsze spisały się na medal :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat do łatwych nie należał , ale dziewczyny poradziły sobie wyśmienicie. Powstało dużo cętkowanych pięknych prac . Potrafisz nas zawsze zmotywować i zmusić nasze łepetyny do myślenia. Dziękuje Danusiu za kolejny miesiąc zabawy i za fajne podsumowanie. Widać na nim świetnie różnorodność prac.
    Buziaczki w tyn deszczowy i zimny poranek

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie było łatwe wyzwanie ale dałyśmy radę! Prace są fantastyczne, pomysłowość kolorystek nie zna granic. A to wszystko dzięki Twoim inspiracjom Danusiu. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Szymką. Dziewczyny są wielkie. Temat trudny, ale prace na miarę talentów. Pozdrawiam Cię Danuś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ile pięknych prac! Nie jestem zwolenniczką cętek, dlatego nie sądziłam, że mają aż taki potencjał, ale jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzeczywiście temat był trudny, ale jakoś poszło...Prace są fantastyczne! No, a teraz pawie oczko...Pracę już mam gotową, ale weny do pisania brak ha ha ha ha ha;) Pozdrawiam Cię Danuś cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace :) Cieszę się, że w końcu dołączyłam do Waszego zacnego grona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspaniałości Kolorystki stworzyły ;) Kila z nich chętnie bym przygarnęła :))) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Różnorodność cętek niesamowita. Ciekawe, czy da się zrobić taki kolaż, żeby kliknięcie w dane zdjęcie przenosiło do postu, w którym zostało ono oryginalnie opublikowane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbia te podsumowania- widać dokładnie jak szeroka jest rozpiętość technik i interpretacji tematów:0
    dzieki za zabawę :)
    buziam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace ;)
    Szkoda,że się nie wyrobiłam :(
    Cętkowaną pracę stworzyłam ale niestety z czasem nie wygrałam :(
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Danutko kochana, myślę, że wszystkie prace są super (nawet moja nie najgorsza, he he). Aż się drapieżnie zrobiło przez te cętki).
    Tulaski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stwierdzam, że Kolorystki są niesamowicie twórczymi i pomysłowymi Kobietami :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cętek nie polubiłam, ale jestem pod wrażeniem tylu ciekawych prac!
    Różnorodność jest przeogromna!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prace i jk zawsze super podsumowanie kolorków:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace i świetne podsumowanie!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)