poniedziałek, 2 listopada 2015

Niespodzianka od Agatki i perełki dla Krysi

Dobry wieczór moi mili!
Dziś dzień zadusznych więc czas zadumy ,wspomnień i modlitwy za dusze zmarłych,dlatego nie będę się rozgadywać i rozpisywać.
.
Niedawno Agatka ,ta co to ma coś wspólnego z czarownicą haha :) zadała u siebie na blogu pytanie ,na które znałam prawidłową odpowiedź .
Nie ja byłam pierwsza z poprawną odpowiedzią ,ale Agatka postanowiła i mnie obdarować drobnym upominkiem .
A dostałam śliczne kolczyki i domowej roboty suszone jabłuszka.

Zobaczcie jakie śliczne są te kolczyki ,które składają się z malutkich ogniwek odpowiednio łączonych .
Jabłuszka wiadomo,że są pyszne i do tego jakie zdrowe.

Kochana  jeszcze raz ślicznie dziękuję .
Kto jeszcze nie zna Agatki to proszę zawitać w jej skromne progi ,a z pewnością nie pożałujecie.To co ona potrafi robić z tych ogniwek, makramy oraz wielu innych technik wywołuje same ochy i achy.

*****
Teraz druga sprawa o jakiej muszę koniecznie napisać .
We wrześniu dostałam śliczną przesyłkę od mojej kochanej Krysi .
Ci co mnie dłużej odwiedzają to wiedzą ,że Krysia to ktoś kto często spędza wakacje nad tym samym jeziorkiem co ja.Kiedyś zaraziłam ją robótkami i po dziś dzień sama się uczy i tworzy różne rzeczy.
Najpierw była papierowa wiklina ,potem przyszedł czas na decu,potem pojawił się quilling a teraz z tego co wiem robi na drutach i szydełku.
Zawsze podsyła mi fotki,abym była na bieżąco co nowego wymodziła.
Powiem więcej, zawsze namawiałam ją aby spotkała się naszą Anulką ,ponieważ mieszkają w tym samym mieście.Wreszcie się udało i jeśli wszystko dobrze pójdzie jutro dziewczyny się spotkają .
Kurcze nic tylko muszę im troszkę  pozazdrościć 
Wracając do tematu, Krysia przysłała mi trochę drobiazgów w pudełku ,które sama ozdobiła piękną serwetką.

Miała do mnie tylko jedną prośbę ,abym zrobiła jej komplet ze sznura  beżowych perełek jakie widzicie poniżej.




To była dla mnie czysta przyjemność ,móc zrobić coś dla niej .

Z bransoletką nie miałam problemów,bo już kilka takich zrobiłam .
Ale naszyjnik? To dopiero było dla mnie wyzwanie makramowe.
Jeszcze wszystko jest takie niedopracowane,nie tak jak chciałam ,choć Krysia mówi ,że jest mega zadowolona.
W sumie to mój pierwszy taki naszyjnik ,moje pierwsze listeczki makramowe ,które jeszcze muszę bardziej opanować.
Muszę Wam powiedzieć ,że sporo czasu nad nim siedziałam.
Codziennie po kawałeczku,małymi  krokami zmierzałam ku końcowi.
Gdybym tylko miała więcej czasu to sprułabym naszyjnik  i zrobiła go jeszcze raz .
Doszłam do wniosku,że następnym razem najpierw dobrze potrenuję jakiś element zanim zabiorę się za większy projekt.
No dobra dosyć tłumaczenia i narzekania.
Fotkami wyjątkowo Was nie zawalę ,bo zrobiłam ich z braku czasu  aż 3 sztuki .
Znaczy było więcej ,ale tylko te 3 nadają się do pokazania.
Bardzo śmiesznie mi te zdjęcia wyszły,bo niby robiłam ujęcia na tym samym tle a każde tło wyszło inaczej .






Oprócz tego kompletu wysłałam też Krysi   kilka innych bransoletek i drobiazgów ,ale nie będę dziś zawalać tego posta innymi pracami,więc może pokażę przy innej okazji,jeśli nie wyleci mi z głowy.

Wczoraj pojawił się nowy kolorek do Cyklicznych Kolorków KLIK  ,także zapraszam .

Zapraszam również i  dorzucam link do całkiem nowej zabawy "Bliżej natury" ,aby jak najwięcej osób  dowiedziało się  i wzięło w niej udział.

Na zakończenie dziękuję kochani ,że do mnie wpadacie,bierzecie udział w moich zabawach,które dają mi wiele sił i radości .

Chyba na dziś to już wszystko.
Czas zabrać się za podsumowanie śliwkowego października,a to trochę czasu  zajmuje.

Także spadam i buziaki Wam zostawiam :)











29 komentarzy:

  1. Jezu Danusiu toż takie cudeńko wyplotłaś. Wiem ile czasu to mogło Ci zająć bo sama siedzę nad węzełkami. Prawdziwe cudo. Aż Ci zazdraszczam tej roboty. Krysia musi byc wspaniała kobitką. Jestem pełna podziwu i zachwytu. Masz talent nie ma co a przy tym wyjatkowa cierpliwość. Buziaki śle i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki dostałaś i piękny, perełkowy komplecik zrobiłaś:) Naszyjnik wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy dostałaś a komplet jaki poczyniłaś wygląda pięknie i elegancko. Jestem ciekawa quillingowych prac Pani Krysi bo pamiętam że prace z papierowej wikliny kiedyś pokazywałaś ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Danutko, ten komplecik jest GENIALNY, mój Chudy przy nim to Pikuś !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, padłam i leżę i chyba się nie podniosę... No jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej u Agatki:) Kolczyki sa cudowne:)
    Wyplecionym kompletem jestem zachwycona:) Piękny naszyjnik! (i bransoletka też ma sie rozumieć) A ktoś mówił, że ma problemy z węzełkiem żebrowym ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie naplotłaś :) Komplecik wygląda rewelacyjnie :) Prezencik też piękny dostałaś, pudełeczko ozdobione wesoło, w sam raz na takie przydasie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny komplecik uplotłaś w pięknym kolorze i cudowne prezenciki dostałaś- chyba też podrzucę coś Tobie, bo wyzbywam się drobiazgów, z których nie korzystam i nigdy tego nie zrobię. Co do "Bliżej Natury" ja mogę jedynie zdjęciami się pochwalić, bowiem nie zbieram, nie przynoszę do domu, nie kolekcjonuję... (ciasnota mnie ogranicza :p ) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty dostałaś, ale przyznam Ci się szczerze, że jak zobaczyłam komplecik jaki Ty zrobiłaś Pani Krysi to szczęka mi opadła.... cudny jest!!! Jak Ty to pięknie upletłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej . komplecik jest fantastyczny i wygląda rewelacyjnie .Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce Ty Moje Ukochana, jesteś zdolniacha na 100% a nawet i 200% Komplecik jest piękny,w moim ulubionym kolorze, pięknie się pewnie prezentuje na ciele ;) Prezenciki dostałaś wspaniałe, ale co się dziwić, taką osóbkę jak Ty to aż chce sie obdarowywać :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. no Danuś powalasz mnie na kolana, kochana;D
    Wysupłałaś przepiękny komplet i Krysi musiał sie podobać,
    nie tylko nam królujesz, ale i w makramie zaczynasz :D
    buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny jest ten komplecik! Poradziłaś sobie Danusiu znakomicie, podziwiam jak szybko robisz postępy.
    Prezenciki cudne - serdecznie gratuluję. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiuto ja juz teraz wiem czemu Ty czasu oststnio nie miałaś !! Wysupłac taki piekny naszyjnik to potrzeba czasu i mnóstwo cierpliwości. Ale efekt końcowy Danusiu wart wszystkich pieniędzye . Naszyjnik wyszedł przepiekny . Nie wiem co Ty tam znowu od niego chcesz bo bo wg. zawadowad "makramistka" by sie go nie powstydziła. W zestawie z ta cudna bransoletka prezentuja sie rewelacyjnie !!
    Prezenty tez dostałas sliczne Krysia sie postarała żebys sie nie nudziła i zeby Ci czasem koralików nie brakło :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik Danusiu! Bransoletka jest cudowna!!! A naszyjniczek tez cudny i niczego sobie :) Pięknie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplecik "wysupłałaś". Jak do tego typu bransoletek zdążyłaś nas już przyzwyczaić, tak ten naszyjnik jest po prostu niesamowity! Te listki wyszły naprawdę ślicznie i nie wiem do czego się przyczepiasz.
    Od Krysi same cuda dostałaś, to teraz poszalejesz (tak jakbyś dotąd tego nie robiła, ha,ha).
    Cieszy mnie, że kolczyki przypadły Ci do gustu, jabłuszka pewnie już skonsumowane ale i tak życzę smacznego :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny komplecik. :) Makrama to nie moja bajka, ale lubię oglądać różne takiego cuda. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu jak zwykle cudeńka wyczarowałaś komplecik śliczny pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty :)
    A Twój makramowy komplet zdecydowanie wymiata, zwłaszcza naszyjnik - ogromnie mi się podoba, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplecik wyszedł Ci Danusiu piękny;) Ostatnie zdjęcie wyszło fantastycznie;) Gdybym nie wiedziała z czego te cuda robiłaś - pomyślałabym, że to szczere złoto;););) A prezenciki dostałaś też piękne;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, powaliłaś mnie na kolana! Rewelacyjny naszyjnik! Upłątać coś tak cudnego to mistrzostwo świata!!!
    Pozdrawiam Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplecik z makramy przepiękny. Naszyjnik z wyplecionymi listkami cudeńko. I jak tu pani Krysia może być niezadowolona. Prezencik też piękne dostałaś. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Komplet makramowy bardzo ładny, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję prezentów - kolczyki są zachwycające.
    A naszyjnik popełniłaś przepiękny. Bardzo ładne są te makramowe sploty pomiędzy. Nie wyobrażam sobie, że mogłaś mieć ochotę, żeby go spruć... szkoda by było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Perełki zachwycają myślę że, w nie jednym sklepie jubilerskim mogły by konkurować z pozostałymi wyrobami

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)