poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyniki wyzwania "Kubek"

Witajcie!
Pewnie wszyscy się niecierpliwią  jak wypadły kubki w Waszym wydaniu.Ale poczekajcie jeszcze minutkę zanim ogloszę zwycięzców.
Najpierw pragnę podziękować  wszystkim  za tak aktywny udział w głosowaniu.
Fajowo,że potraficie się bawić ,tworzyć i wzajemnie wspierać.
Już zacieram ręcę na samą myśl jakie pojawią się tęczowe prace,bo jak się okazało po przeprowadzonych już 2 wyzwaniach macie głowy pełne pomysłów ,ręce zwinne i co ważne chęci ogromne.
Nie będę się rozpisywać ,bo czuję się od piątku bardzo podle,dlatego przechodzę już do konkretów.

Wyzwanie nr. 2 jakim był


Wygrywa kubek Ilonki Szczęsnej uzyskując-  5 pkt  + 1 pkt= 6pkt zajmując 1 miejsce

Miejsce 2 zajmuje Monika na hamaku uzyskując - 4pkt + 1 pkt=5pkt


3 miejsce zajęła Mama po godzinach uzyskując 2pkt + 1 pkt=3 pkt

Pozostali uczestnicy otrzymują po 1 punkcie za udział.
Jeśli chodzi o moje typowania to wzięłam  pod uwagę przede wszystkim pomysłowość oraz wykonanie kubka od samych podstaw
Tym razem moje 5 punktów jakie mam do dyspozycji dzielę na 2 części i doliczam Kazi  2,5 pkt za jej cudne ,mistrzowskie frywolitki,których nigdy nie odważę się robić .
Pozostałe 2,5 pkt leci do Marty za kubek, który urzekł mnie swoją prostotą i techniką lepienia ,to z niego z przyjemnością napiłabym się kawy.

Kochani troszkę sobie narobiłam roboty z tymi punktami,ale sumiennie je zapisuję i doliczam ,możecie być o to spokojni.

A teraz żegnam się z Wami

Do zobaczyska :)

DANUTKA:)))




28 komentarzy:

  1. Gratuluje Zwycięzcom a Tobie Danusiu serdecznie dziękuję za zabawę ! Bawię się super na tych twoich wyzwaniach, poznałam kilka fajnych nowych osób a mózg mi się lasuje od wymyślania prac . Całe szczęście że moja tęczowa Wielkanoc zbliża się ku końcowi i lada moment pojawi się do niej link. Życzę Ci dużoooooooooooooo zdrówka i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym i życzę dalszej udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwycięzcom!!! Danusiu, dzięki za super zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nie tylko zwyciężczyniom ale wszystkim biorącym udział :)). Takie konkursy to uczta dla oczu :)). Więc i gratulacje dla Danusi za wymyślanie tematów. Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak muszę napisać, że czuję się zawiedziona brakiem kartki w kształcie kubka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zabawa, żałuję że wcześniej nie odkryłam Twojego bloga i się nie zapisałam. Mało czasu miałabym na pierwszą pracę ;( Gratuluję zwycięzcom trzech pierwszych miejsc jak i wszystkim biorącym udział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcom !!!
    I do kolejnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki były śliczne, więc wygrane w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje zwycięzcom!!!! Więc bawimy sie dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu! Dobrze policzyłaś punkty? ;) Nie spodziewałam się trzeciego miejsca... naprawdę! Jestem bardzo wdzięczna za wszystkie głosy! Sama zabawa jest bardzo sympatyczna a zajęcie miejsca na podium nakręca aby starać się jeszcze bardziej w tworzeniu nowych prac ;) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wszystkim dziewczynom !! Ilonka wybgrala , a bala sie ze jej kubek sie nie zakwalifikuje no i prosze 1 miejsce! Brawa dla Ilonki. Piekne prace i super zabawa. A Tobie Danusiu zycze jak najwiecej zdrowia, obys lepiej sie juz czula.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję zwyciężczyniom :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom na podium. Dziękuję Ci Danusiu bardzo mocno za punkty. Cieszę się że zmobilizowałaś mnie do takich robótek Dzięki Tobie mam kubeczęk a właściwie piękną ozdobę wieczorami . Ślicznie wygląda , piękny nastój jak pali się w środku świeczka. Kiedykolwiek spojrzę na niego myślami jestem przy Tobie i życzę Ci z całego serca zdrówka Danusiu. Buziaki !!!
    kazia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo , bardzo dziękuję Wszystkim, którzy głosowali na mój kubek!!!! Pozdrawiam

      Usuń
  14. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn. Miałam nosa bo głosowałam na wszystkie trzy kobietki :) Życzę Ci dużo zdrówka Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny, gratuluję Wam serdecznie i życzę powodzenia w kolejnym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje dla zwycięskich dziewczyn:) Tobie Danusiu za mobilizację do Twórczych działań :)
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wszystkim osobom- zwyciężczyniom trochę bardziej:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję wygranym! Te prace rzeczywiście były śliczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w szoku mój kubek na drugim miejscu, chyba go sobie w ramki oprawię. Bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim którzy na mnie głosowali, gratuluję Ilonce i mamie po godzinach. I do dzieła trzeba zrobić kolejne wyzwane, żeby nie osiąść na laurach. Pozdrawiam serdecznie Danusiu i dziękuję za wspaniałą zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom !!!!! Dziękuję kochana za dodatkowe punkciki :) To prawie jak miejsce na podium, choć takie bardziej w suterenach, hihi. Buziaki cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranych kubków i ich autorek oczywiście!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Danusiu zapraszam Ciebie po odbior przyznanego Tobie wyroznienia http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2014/04/szymka-active-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, wygrał mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)