poniedziałek, 13 stycznia 2014

Połączenie papieru ze sznurkiem czyli serduszko okazjonalne

Dzień dobry kochani!
Ostatnio tak się rozleniwiłam,że jakoś nie mogę się rozkręcić na dobre.Widać nadal jest mi potrzebny odpoczynek i przede wszystkim spokój ducha i ciała.Nie chę narzekać na zdrowie,bo co kogo to obchodzi,o pogodzie też nie ma za bardzo co pisać ,bo występują ciągle jakieś anomalie w przyrodzie.

Pozostało mi jedynie napisać,że zrobiłam takie sobie serduszko ,które może być upominkiem na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka lub też na walentynki.

Nie chciałam robić czerwonego,bo taka już moja czasem przewrotna natura,więc zrobiłam serduszko w różowym kolorze.Połączyłam coś co uwielbiam czyli sznurek z papierem  a właściwie,ręcznikiem papierowym z wikolem .
Jest dosyć spore więc fajnie się może prezentować gdziekolwiek się je zawiesi.

Oczywiście fotki nie są udane, bo kolor nie tak wychodzi jak powinien ,a ja nie mam siły nadal się z tym męczyć.
Dłużej już nie będę zrzędliwa i  szybko  pokazuję moje serducho 



Tu na czarnym tle 



W środku nie mogło oczywiście zabraknąć różyczki ,którą zrobiłam z papieru 

A tak serduszko prezentuje się na ścianie  i jak widać tutaj też kolor różu nie jest taki  jak w rzeczywistości 


Gdyby ktoś zechciał zobaczyć inne moje serduszka ze  sznurka jutowego to zapraszam do kliknięcia tutaj

A teraz już uciekam ,aby nie narzekać za bardzo .
Zrobię sobie gorącej herbatki i zacznę dłubać kolejną pracę,która wymaga ode mnie sporo czasu i treningu.Ale o tym następnym razem .
Zapraszam kochani do kolejnych wizyt i dziękuję za to,że nadal zaglądacie na bloga,piszecie   i wspieracie dobrym słowem .

Do zobaczyska na kolejnych postach:)

Danutka:)))




31 komentarzy:

  1. Danusiu wspieram Cie dobrym słowem i przesyłam pozytywną energię :)
    U Ciebie co chwilę cos sie dzieje, wiec nie pisz że sie rozleniwilaś. Ja w planach też mam zrobic cos dla Babc ale jakoś takoś ...jak zwykle pewnie dwa dni przed bede w pedzie coś robić :)
    Serduszko bardzo ciekawe i jak widać pieknie prezentuje sie na ścianie.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na urodzinowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki energetyczny ten róż :) Serduszko jak zwykle u ciebie - bardzo ładne i ciekawie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne serduszko Danusiu :) Bardzo ładnie wyglądają przecierki .Ja wcale nie widzę żebyś się rozleniwiła bo cały czas coś nowego pokazujesz :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdemu z nas potrzebna jest odrobina odpoczynku od wszystkiego,nawet od tego co kochamy.
    Ja Cię rozumiem ,bo jak wiesz miałam tak samo;)
    Kochana jak zerkałam na blogerze,to myślałam,że to są papierowe rurki;))
    Sznurek wygląda dużo lepiej i jest bardziej oryginalny;)
    Serduszko bomba!!!Ty zawsze wyczarujesz coś innego,coś co zachwuca wykonaniem i oryginalnością;))
    Buziaki ,trzymaj się w zdrówku i działaj,bo jak widać Twoje słowa mijają się z tym co widzę na załączonych zdjęciach;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serduch. No niestety tak jest, kiedy chcemy odzwierciedlić autentyzm pracy, aparat zawodzi, albo kolory robią nam psikusa. Unikam robienia zdjęć po zmroku, a te co robię to na białym tle, by nie wydobywały się te dzikie róże, czerwienie, żółcie itp. Chcę jeszcze wypróbować żarówkę o zimnym świetle, bo w pochmurne dni podświetlam sobie nocną lampką, ale wtedy też zmieniają się kolory, choćby nie wiem co. Pozdrawiam cieplutko :) Ps. obejrzałam sobie pozostałe serducha- są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko piękne. Tyle miłych słów na ten temat, ze az trudno coś wymyślić by się nie powtarzać. Danusiu pięknie wygląda różyczka przytulona do serucha, ujęła mnie Twoja praca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serduszko. Jak zwykle głowa pełna pomysłów. I to jakich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Danusiu, że u Ciebie serduszka ostatnio zagościły. Jedno ładniejsze od drugiego. I bije z nich taka pozytywna energia. Gratuluje pomysłu i wykonania. Dużo zdrówka i uśmiechu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że nie tylko ja cierpię na schorzenie -lenistwo :) nie wiem zeszły rok był bardziej intensywny, w tym czuje się też jakaś dziwnie zmęczona :) Danusiu piękne serducha, jak każda twoja praca jest zrobiona z serduchem, a że pomału to cóż widocznie tak ma być :) Odpoczynek się też należy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I mnie bardzo spodobało się to serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu może my blisko siebie mieszkamy to razem byśmy się wspomagały tym zrzedzeniem ja również z sił opadam z dnia na dzień ale przsyłąm ci moc pozytwizmu bo jeszcze rozum mój funkcjonuje pozytywnie oprócz bolących członków - a serducho kochana jest piękne porwałąbym je dla siebie buziaczki ślę Marii i zdrowiej kochana bo kto jak nie ty tutaj najwięcej kursikół pokazuje dziękuję ci za te twoje nauki - jesteś mistrzyni

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszko wymyśliłaś. Poleniuchować też trzeba.Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serducho jest pięne !!!!
    A ta różyczka z papieru - zmyliła mnie bo myślałem, że żywa lub gotowa sztuczna.
    A tu niespodzianka, bo zrobiłaś sama taką piękną różyczkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne serduszko!!! Kolejna wspaniała praca, jestem zachwycona!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu, dzięki za kolejny ciekawy pomysł :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne serduszko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serce :) i bardzo fajnie, że nietypowo i bez czerwieni! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu jak zwykle pomysłowe i piękne ,,

    OdpowiedzUsuń
  19. serducho w kolorze ulubionym przez Monikę ,super połączenie materiałów!!!!!! !bardzo mi się podoba !!!! pozdrawiam Danusiu Ciebie bardzo gorąco !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta Twoja technika, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam, że tylko ja jestem ostatnio taka zrzędliwa a tu proszę - gdzie nie zajrzę - to samo. Normalnie wisi coś w powietrzu. Dobrze że mamy gdzie ponarzekać. Ładne to serduszko. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem sznurka. No i różyczka jak zwykle perfekcyjna. Zdolniacha z Ciebie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, czasem trzeba ponarzekac, bo wyedy czlowiek czuje sie lepiej.Bardzo Ci dziękuję za wizytę u mnie, bardzo mi milo. Twoje serduszko jest przepiekne, super sznurek, przez to...praca jest bardzo oryginalna.A różyczka....idealna.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Danusiu :) Jeśli mogę tak napisać - cieszę się, że nie tylko ja mam jakiegoś takiego dziwnego lenia. Normalnie nie mogę się rozkręcić. A to co robię, robię tak jakby trochę z przymusu. Normalnie masakra :( Serducho oczywiście fajowe :) Pozdrawiam cieplutko i tak na rozkręcenie zapraszam do mnie na Candy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj a ja bym chciał być tak leniwa:) przynajmniej powstałoby wiele pięknych prac:):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł, prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkie to Twoje serduszko:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)