czwartek, 3 października 2013

RECYKLINGOWE GWIAZDKI

Dzień doberek !

Kochani dziś chcę Wam pokazać gwiazdki jakie robię od dłuższego czasu  i z materiału, który znacie już z wcześniejszych moich prac .

Bardzo lubię je wykorzystywać w różnych pracach ze wzgędu na to,że mają taki fajny, delikatny połysk i są bardzo leciutkie.
Dlatego takie gwiazdki idealnie nadają się na choinkę bo jej nie obciążają a gałązki  nie uginają się pod ich ciężarem  .Oczywiście mogą być również stosowane w połączeniu z innymi pracami ,wszystko zależy od inwencji twórczej autora.

Ja co roku wymyślam im  inną szatę graficzną (że tak nazwę)  i ubieram w to co mam pod ręką .Dlatego każda gwiazdka jest  jak z innej parafii ale wszystkie mają stanowić jakąś całość .
W zeszłym roku robiłam podobne do szkoły na kiermasz ,tyle że nawet mi nie przyszło do głowy aby porobić zdjęcia ,ponieważ jeszcze nawet nie miałam bloga.Teraz już bardziej się pilnuję aby cykać fotki,chociaż momentami  jeszcze się  zapominam .

A oto i moje gwiazdkowe propozycje

Nr1.
Z wykorzystaniem nowego dziurkacza,którego nabyłam za niezłą cenę (zresztą kupiłam ich kilka  i postaram się coś z ich udziałem porobić ) 

Boże Narodzenie,ozdoby świąteczne

Nr.2 i 3

Z wykorzystaniem sznurka jutowego






Nr.4

Dla miłośników fioletów, z gazetowym kwiatkiem pomalowanym na srebrny kolor





Nr.5 i 6

To moje ulubione ,bo włożyłam w nie najwięcej  pracy
Chcę się tu Wam pochwalić,że sama dorobiłam na szydełku takie wąskie wykończenia w postaci tasiemek,troczków czy czegoś podobnego co nawet nie wiem jak nazwać. 
Mam nadzieję,że Ilonka i Kazia będą ze mnie dumne ,bo to mój debiut w dziedzinie szydełka .

A na dowód, że mówię prawdę  zrobiłam fotkę z moją nauką szydełkowania  



Wiem ,że jeszcze dużo godzin przede mną aby chociaż troszkę się połapać w dzierganiu ,ale jak to się mówi pierwsze koty za płoty.
Nie ważne, że raz za luźno ,raz za ścisło  ale ważne że złapałam szydełko w pazury i się przemogłam .Chociaż powiem Wam  ,że mój wzrok przy takich pracach  ogromnie  się męczy i nie chcę myśleć nawet co by było z władaniem igłą i nitką 

A tak wygladają moje wypocinkowo-szydełkowe gwiazdki







Jak już wcześniej zauważyliście ,preferuję proste i tanie rozwiązania,bo na prace cięższego kalibru zawsze przyjdzie czas a proste pomysły leżą na ziemi  tuż obok,trzeba je tylko zauważyć,podnieść  i odpowiednio wykorzystać.



Dotarłam jakoś do końca posta ,który pisałam z pewnymi przerywnikami czego strasznie nie lubię .Ale cóż zrobić  jak czasem siła wyższa i trzeba się oderwać od pisania .

Mam cichą nadzieję,że do tej pory  jakoś  mi się to udaje.

Na dziś to tyle i kto dotrwał do końca czytania gratuluję ,a kto tylko  oglądał to mam nadzieję że zaspokoił swoją ciekawość .

Pozdrawiam jak zawsze :)


DANUTKA:)))







28 komentarzy:

  1. Kochana znów same CUDA......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotrwałam do końca :) Danusiu czy te gwiazdki są z takiej leciutkiej pianki, która czasami jest w butach nowych jak sie kupuje. I super pomysł oczywiści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu piękne wszystkie,ale mnie najbardziej urzekła ta pierwsza no i z racji tego,że ja ,,szydełkowa" jestem,to ta z szydełkową obwolutą;)
    Kochana tylko czekać,aż nam tutaj szydełkiem zaszalejesz i zrobisz coś pięknego;)
    Wcale bym się nie zdziwiła,bo Ty zdolna jesteś...do wszystkiego;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Te z szydełkowym wykończeniem najbardziej urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze koty za płoty:) Świetnie Ci idzie dzierganie - czekam teraz na kolejne prace z użyciem szydełka:) Ja na razie nie próbowałam tej techniki i nie wiem czy się odważę, ponieważ od pewnego czasu oczy odmawiają posłuszeństwa. Śliczne są te serducha:) Czasami przy użyciu najbardziej podręcznych materiałów można wyczarować niesamowite prace:) Pozdrawiam Danutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie dudenka ;) piekne wszytskie po kolei

    OdpowiedzUsuń
  7. suuper te gwiazdki śliczne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu cudeńka :)
    A jak wiesz że ja też zaraziłam się szydełkowaniem to dla mnie ta z wykończeniem na szydełku jest rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu,BRAWO,BRAWO , BRAWO!!!!!
    Wszystkie gwiazdki piękne ale NAJPIĘKNIEJSZE oczywiście z koronka szydełkową. Jestem z Ciebie dumna i znowu zaskoczyłaś mnie bardzo mile. Patrzeć jak szydełkiem będziesz śmigać a czółenka też nie będą Ci obce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi najbardziej przypadła do gustu pierwsza gwiazdka i dwie ostatnie :) Chociaż każda jest piękna i ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda śliczna! Ależ masz pomysły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i jakie pomysłowe! Każda ma swój urok.
    Podziwiam Twoje pomysły.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś Danuśka rewelacyjna ze swoimi pomysłami. Do tej pory nie wiedziałam, że takie osoby istnieją.
    Wena u Ciebie nie przemija, a gwiazdeczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za udział w moim candy i życzę Ci powodzenia z całego serca.

      Usuń
  14. Wszystkie gwiazdki są śliczne i pomysłowe. Swietnie zrobione. A szydełko nie jest takie straszne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu piękne gwiazdeczki. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazdeczki są wspaniałe !!!
    Ty to masz głowę do pomysłów.
    A z szydełkiem powoli dojdziesz do wprawy.
    No i z czasem nabierzesz ochoty na większe robótki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow Ty to masz głowe pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu wszystkie gwiazdeczki sa śliczne i zachwycające. Super pomysł, ja tez lubie takie ręcznie robione ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł! Zainspirowałaś mnie do wykonania podobnych ozdób choinkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne gwiazdki i każda inna praca, która wychodzi z Twoich rąk. To mój pierwszy komentarz, ale śledzę Twoje poczynania od dawna. Gratuluję pierwszych prób szydełkowania (bardzo udanych) -ja jakoś nie mogę się przekonać do szydełka, choć uważam, że takie prace są przepiękne! Zapraszam do mnie w wolnej chwili: www.handmadebyjo2013.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu przecudne gwiazdeczki!!! Będą piękną ozdobą na Święta! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysły mnożą się u Ciebie Danusiu jak grzyby po deszczu. Wszystkie gwiazdki mi się podobają i można je wykorzystać do wielu dekoracji. Te szydełkowe są bardzo oryginalne - debiut wspaniały! Ja czasami też mam ochotę coś wydziergać. Kiedyś dużo robiłam i jestem ciekawa ile jeszcze z tego pamiętam. Ale moje oczy już nie te same. Ot, lata lecą...
    Te ze sznurkiem też są ekstra. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ala masz super pomysły Danusiu. Dziękuję za udział w candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gwiazdki sięgają gwiazd swoim kunsztem.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana nigdy się nie nadziwię ile w tej Twojej główce roi się pomysłów. Wszystkie piękne, wszystkie dobrze wykorzystane :)
    P.S. Zbieram pestki dyni i zabieram się za Twoje kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. WSZYSTKIE GWIAZDKI PIĘKNE,,PODZIWIAM POMYSŁY I ZAPAŁ...:::)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)