wtorek, 15 stycznia 2013

KOLEJNE WYRÓŻNIENIE

Ja dzisiaj bardzo króciutko.
Widzę,że wyróżnienia na blogach wyskakują jak grzyby po deszczu.To bardzo fajnie,że doceniamy innych i sami jesteśmy też doceniani i motywowani do dalszej twórczości..Zakładając bloga nawet nie marzyłam o takich wyrazach sympatii,tym bardziej jest mi bardzo miło.
Cieszę się ,że mam coraz więcej obserwatorów i osób ,które są chętne do współpracy i podtrzymywania znajomości.

A teraz chcę podziękować Ewuni ( http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com)  ,która mnie wyróżniła i jest bardzo ciepłą  i serdeczną osobą.Do tego prowadzi bardzo ciekawego bloga.Więc zaglądajcie do niej bo warto.

Ewuniu! Wielkie dzięki jeszcze raz.:):):)

A wszystkim życzę spokojnej nocy!!!

3 komentarze:

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)